IT biztonsági szabályzat
Egyéb dokumentumok
Megbeszélések összefoglalója
IT biztonsági szabályzat
Egyéb dokumentumok
Megbeszélések összefoglalója
====== Az üzemeltető cégre vonatkozó szabályozások ====== Az üzemeltető cég munkatársai a legjobb tudásuk és a szerződésben meghatározottak szerint kötelesek feladatukat ellátni, segíteni a partner cég munkatársai és döntéshozóinak munkáját, teljes körű technikai támogatást nyújtani. ==== Információkezelés ==== Az üzemeltető cég a működése során tudomására jutott bárminemű a rendszerrel, illetve a céggel kapcsolatos információkat köteles üzleti titokként kezelni, azt harmadik félnek nem adhatja át. Ha az üzemeltető céghez ilyen irányú megkeresés érkezik, akkor azt köteles azonnal a cég döntéshozói tudomására hozni. ==== Rendszerdokumentáció karbantartása, frissítése ==== Az üzemeltető cég által elkészített a rendszerre vonatkozó dokumentációt köteles a rendszer változásának ütemében folyamatosan frissíteni. ==== Figyelem felhívás hiányosságra, problémára ==== Az üzemeltető cég köteles írásban felhívni a cég döntéshozóinak figyelmét a rendszer hiányosságaira, problémáira, esetleges házirend be nem tartásának eseteire, és ezekre hatáskörét meg nem haladva megoldást javasolni. Az üzemeltető cég mindennemű technikai változtatást a döntéshozók tudtával és belelegyezésével alkalmazhat. ==== Figyelemfelhívás illegális szoftver jelenlétére ==== Ha az üzemeltető cég tevékenysége során illegális szoftver jelenlétét tapasztalja, erre fel kell hívnia a használó kolléga figyelmét, közösen megegyezve el kell távolítani azt. Ha ez nem tehető meg, akkor ezt jeleznie kell a technikai döntéshozó felé. ==== Meglévő eszközpark hardver és szoftver leltárának karbantartása ==== Az üzemeltető cég köteles karbantartani a cég meglévő eszközparkjának leltárát, oda felvezetni az újonnan beszerzett eszközöket, figyelemmel követni az eszköz életútját, illetve selejtezés esetén kivezetni a leltárból. ==== Garanciális ügyintézés ==== Az üzemeltető cég vállalja az általa szállított eszközök díjmentes garanciális ügyintézését, garanciális feltételek követését, illetve a garancia lejáratának idejét jelzi a technikai döntéshozó felé, esetlegesen garancia kiterjesztés javasol. ==== Új eszköz implementálása a rendszerbe ==== Az üzemeltető cég hivatott új eszközök implementálására az informatikai rendszerbe, harmadik fél által szállított eszköz esetén felügyelni, és szakmailag támogatni ezt. A beüzemelt eszközt rögzítenie kell az eszközleltárba, illetve a rendszer dokumentációban. ==== Eszköz eltávolítása a rendszerből ==== Egy eszköz élte ciklusának végén, illetve nem rentábilisan javítható meghibásodás esetén az üzemeltető cég eltávolítja az eszközt a rendszerből, illetve szükség esetén selejtezési jegyzőkönyvet készít a cég könyvelése számára. ==== Kapcsolattartás harmadik féllel ==== Az üzemelhető cég a szerződés szerint köteles a partner céget technikailag képviselni - a lehető legelőnyösebb feltételeket kialkudni - a harmadik üzleti partnerrel való tárgyalás, egyeztetés során.