Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


uzemelteto_szabalyozas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
uzemelteto_szabalyozas [2017/11/09 14:47]
horvath_lorand
uzemelteto_szabalyozas [2017/11/29 13:12] (aktuális)
Sor 1: Sor 1:
 ====== Az üzemeltető cégre vonatkozó szabályozások ====== ====== Az üzemeltető cégre vonatkozó szabályozások ======
- 
 Az üzemeltető cég munkatársai a legjobb tudásuk és a szerződésben meghatározottak szerint kötelesek feladatukat ellátni, segíteni a partner cég munkatársai és döntéshozóinak munkáját, teljes körű technikai támogatást nyújtani. Az üzemeltető cég munkatársai a legjobb tudásuk és a szerződésben meghatározottak szerint kötelesek feladatukat ellátni, segíteni a partner cég munkatársai és döntéshozóinak munkáját, teljes körű technikai támogatást nyújtani.
-===== Információkezelés ​=====+==== Információkezelés ====
 Az üzemeltető cég a működése során tudomására jutott bárminemű a rendszerrel,​ illetve a céggel kapcsolatos információkat köteles üzleti titokként kezelni, azt harmadik félnek nem adhatja át. Ha az üzemeltető céghez ilyen irányú megkeresés érkezik, akkor azt köteles azonnal a cég döntéshozói tudomására hozni. Az üzemeltető cég a működése során tudomására jutott bárminemű a rendszerrel,​ illetve a céggel kapcsolatos információkat köteles üzleti titokként kezelni, azt harmadik félnek nem adhatja át. Ha az üzemeltető céghez ilyen irányú megkeresés érkezik, akkor azt köteles azonnal a cég döntéshozói tudomására hozni.
 +==== Rendszerdokumentáció karbantartása,​ frissítése ====
 +Az üzemeltető cég által elkészített a rendszerre vonatkozó dokumentációt köteles a rendszer változásának ütemében folyamatosan frissíteni.
 +==== Figyelem felhívás hiányosságra,​ problémára ====
 +Az üzemeltető cég köteles írásban felhívni a cég döntéshozóinak figyelmét a rendszer hiányosságaira,​ problémáira,​ esetleges házirend be nem tartásának eseteire, és ezekre hatáskörét meg nem haladva megoldást javasolni.
 +Az üzemeltető cég mindennemű technikai változtatást a döntéshozók tudtával és belelegyezésével alkalmazhat.
 +==== Figyelemfelhívás illegális szoftver jelenlétére ====
 +Ha az üzemeltető cég tevékenysége során illegális szoftver jelenlétét tapasztalja,​ erre fel kell hívnia a használó kolléga figyelmét, közösen megegyezve el kell távolítani azt. Ha ez nem tehető meg, akkor ezt jeleznie kell a technikai döntéshozó felé.
 +==== Meglévő eszközpark hardver és szoftver leltárának karbantartása ====
 +Az üzemeltető cég köteles karbantartani a cég meglévő eszközparkjának leltárát, oda felvezetni az újonnan beszerzett eszközöket,​ figyelemmel követni az eszköz életútját,​ illetve selejtezés esetén kivezetni a leltárból.
 +==== Garanciális ügyintézés ====
 +Az üzemeltető cég vállalja az általa szállított eszközök díjmentes garanciális ügyintézését,​ garanciális feltételek követését,​ illetve a garancia lejáratának idejét jelzi a technikai döntéshozó felé, esetlegesen garancia kiterjesztés javasol.
 +==== Új eszköz implementálása a rendszerbe ====
 +Az üzemeltető cég hivatott új eszközök implementálására az informatikai rendszerbe, harmadik fél által szállított eszköz esetén felügyelni,​ és szakmailag támogatni ezt. A beüzemelt eszközt rögzítenie kell az eszközleltárba,​ illetve a rendszer dokumentációban.
 +==== Eszköz eltávolítása a rendszerből ====
 +Egy eszköz élte ciklusának végén, illetve nem rentábilisan javítható meghibásodás esetén az üzemeltető cég eltávolítja az eszközt a rendszerből,​ illetve szükség esetén selejtezési jegyzőkönyvet készít a cég könyvelése számára.
 +==== Kapcsolattartás harmadik féllel ====
 +Az üzemelhető cég a szerződés szerint köteles a partner céget technikailag képviselni - a lehető legelőnyösebb feltételeket kialkudni - a harmadik üzleti partnerrel való tárgyalás,​ egyeztetés során.
 + 
  
  
uzemelteto_szabalyozas.1510235267.txt.gz · Utolsó módosítás: 2017/11/29 13:12 (külső szerkesztés)