Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
Az üzemeltető cég munkatársai a legjobb tudásuk és a szerződésben meghatározottak szerint kötelesek feladatukat ellátni, segíteni a partner cég munkatársai és döntéshozóinak munkáját, teljes körű technikai támogatást nyújtani.
Az üzemeltető cég a működése során tudomására jutott bárminemű a rendszerrel, illetve a céggel kapcsolatos információkat köteles üzleti titokként kezelni, azt harmadik félnek nem adhatja át. Ha az üzemeltető céghez ilyen irányú megkeresés érkezik, akkor azt köteles azonnal a cég döntéshozói tudomására hozni.
Az üzemeltető cég által elkészített a rendszerre vonatkozó dokumentációt köteles a rendszer változásának ütemében folyamatosan frissíteni.
Az üzemeltető cég köteles írásban felhívni a cég döntéshozóinak figyelmét a rendszer hiányosságaira, problémáira, esetleges házirend be nem tartásának eseteire, és ezekre hatáskörét meg nem haladva megoldást javasolni. Az üzemeltető cég mindennemű technikai változtatást a döntéshozók tudtával és belelegyezésével alkalmazhat.
Ha az üzemeltető cég tevékenysége során illegális szoftver jelenlétét tapasztalja, erre fel kell hívnia a használó kolléga figyelmét, közösen megegyezve el kell távolítani azt. Ha ez nem tehető meg, akkor ezt jeleznie kell a technikai döntéshozó felé.
Az üzemeltető cég köteles karbantartani a cég meglévő eszközparkjának leltárát, oda felvezetni az újonnan beszerzett eszközöket, figyelemmel követni az eszköz életútját, illetve selejtezés esetén kivezetni a leltárból.
Az üzemeltető cég vállalja az általa szállított eszközök díjmentes garanciális ügyintézését, garanciális feltételek követését, illetve a garancia lejáratának idejét jelzi a technikai döntéshozó felé, esetlegesen garancia kiterjesztés javasol.
Az üzemeltető cég hivatott új eszközök implementálására az informatikai rendszerbe, harmadik fél által szállított eszköz esetén felügyelni, és szakmailag támogatni ezt. A beüzemelt eszközt rögzítenie kell az eszközleltárba, illetve a rendszer dokumentációban.
Egy eszköz élte ciklusának végén, illetve nem rentábilisan javítható meghibásodás esetén az üzemeltető cég eltávolítja az eszközt a rendszerből, illetve szükség esetén selejtezési jegyzőkönyvet készít a cég könyvelése számára.
Az üzemelhető cég a szerződés szerint köteles a partner céget technikailag képviselni - a lehető legelőnyösebb feltételeket kialkudni - a harmadik üzleti partnerrel való tárgyalás, egyeztetés során.