Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


munkatarsak_szabalyozas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
munkatarsak_szabalyozas [2017/12/08 09:36]
horvath_lorand [Kiemelten tiltott tevékenységek]
munkatarsak_szabalyozas [2017/12/08 09:37] (aktuális)
horvath_lorand [Hibabejelentéssel, hibakezeléssel kapcsolatos szabályozás]
Sor 154: Sor 154:
  
  
-==== Hibabejelentéssel,​ hibakezeléssel kapcsolatos szabályozás ==== 
- 
-A kollégáknak munkájuk során tapasztalt bármilyen a rendszerrel kapcsolatos hibákat, haladéktalanuk jelezniük kell az üzemeltető cég valamely elérhetőségén <font inherit/​inherit;;#​e74c3c;;​inherit>​(csak ezeken az elérhetőségeken)</​font>​a szerződésben meghatározott időablakon belül: 
- 
-^Csatorna^Elérhetőség^Időablak^Megjegyzés| 
-|E.mail|helpdesk@adminsys.hu|0:​00 - 24:00|a feladat feldolgozásának elkezdése munkaidőn belül| 
-|Telefon (vezetékes)|+36 - 1 - 445 - 3323, 24|8:00 - 17:00| | 
-|Telefon (mobil)|+36 - 30 - 919 - 1116|8:00 - 17:00| | 
-|Skype|adminsys.helpdesk|8:​00 - 17:00| | 
-|Web|[[http://​helpdesk.adminsys.hu|http://​helpdesk.adminsys.hu]]|0:​00 - 24.00|a feladat feldolgozásának elkezdése munkaidőn belül| 
- 
-  * <font inherit/​inherit;;#​c0392b;;​inherit>​a nem kijelölt elérhetőségén jelzett problémák kezelésére az üzemeltető cég nem vállal felelősséget.</​font>​ 
-  * <font inherit/​inherit;;#​c0392b;;​inherit>​az időalbalkon kívül bejelentett hibáknál az üzemeltető cég nem garantálja,​ hogy telefonos, skype elérhetőségét biztosítja</​font>,​ 
-  * a problémát mindig az a kolléga jelentse be, akinek a technikai problémája van. 
- 
-Ha az időablakon kívül oldunk meg feladatot annak külön költsége van, a feladat jellegétől függetlenül. ( [[http://​aszf.adminsys.hu/​doku.php?​id=eseti_szolgaltatas|http://​aszf.adminsys.hu/​doku.php?​id=eseti_szolgaltatas]]) 
- 
-A bejelentett esetekről minden esetben hibajegy születik, amely végigkíséri a probléma életútját a bejelentéstől a megoldásig. Nem a szerződés hatálya alá tartozó feladatokról a döntés érdekében,​ annak leírásával és költségével értesítő elektronikus levelet kap a cég technikai döntéshozója (Kovács Attila) 
- 
-A munkatársak a hiba mielőbbi elhárítása érdekében kötelesek együttműködni a rendszert támogató cég munkatársával,​ 
- 
-  * számára minden, a problémával kapcsolatos információt átadni, 
-  * a munkatárs kérdéseire a legjobb tudása szerint válaszolni,​ 
-  * szükség esetén távoli rendszerelérést engedélyezni a munkatárs számára. 
- 
-A hiba elhárításának folyamata a bejelentő munkatárs számára végigkövethető. A hiba lezárása után a kolléga számára nem elfogadható a megoldás, akkor ezt azonnal jeleznie kell az üzemeltető cég elérhetőségének egyikén. 
- 
-A feladat megoldása tartalmaz egy elégedettségi felmérőt, ennek kitöltése opcionális,​ de szívesen vesszük ezt a visszajelzést,​ a szolgáltatásaink és személyes fejlődésünk érdekében. 
  
 ===== Beszerzésekkel kapcsolatos szabályozás ===== ===== Beszerzésekkel kapcsolatos szabályozás =====
munkatarsak_szabalyozas.txt · Utolsó módosítás: 2017/12/08 09:37 szerkesztette: horvath_lorand